تمهیدات ترافیکی ویژه برپایی نماز عید سعید فطر 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از تمهیدات ترافیکی برای برپایی باشکوه نماز عید فطر در اهواز خبر داد.

سرهنگ فرید کریمی زاده گفت: در جهت هرچه باشکوهتر برپا شدن نماز عید فطر و ایجاد امنیت و آرامش، پلیس محدودیت‌های تردد را در محدوده‌های مکان اختصاصی برای برپایی نماز عید فطر پیش بینی کرده که لازمه اجرای آن همکاری شهروندان است.

او می‌گوید: با توجه به اینکه محل نماز عید فطر در اهواز ضلع شمالی تقاطع پاداد جنب حوزه علمیه تعیین شده است، از ساعت یک بامداد عیدفطر در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاوس، رفت و برگشت و کلیه دسترسی‌های منتهی به این قسمت مسدود و منع تردد صورت خواهد گرفت لذا با مشاهده هر گونه توقف در محل یاد شده پلیس اقدام به انتقال آن خودرو خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: مسیر جایگزین خیابان پیروزی (کمپانی) در جهت شمالی جنوبی و بالعکس و خیابان اباذر (زند) در جهت شرقی غربی و بالعکس پیش بینی شده که با توجه به عرض محدود این معابر از نمازگزاران تقاضا می‌شود در جهت روان‌سازی ترافیک از توقف وسایل نقلیه خود در این مسیر‌ها جدا خودداری کنند.

 به گفته او سازمان اتوبوسرانی برای کلیه مناطق شهری اهواز اتوبوس‌های خط واحد را آماده بکار داشته بنابراین از حضور باخودروی شخصی باتوجه به عدم وجود فضای پارک مناسب اجتناب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.